ໃສ່​ຂີ້­ໝິ້ນ​ປຸງ​ອາ­ຫານ​ຕ້ານ​ມະ​ເຮັງ ເພາະ​ການ​ຮັບ​ປະ­ທານ​ອາ­ຫານ​ທຸກ​ມື້­ນີ້​ແມ່ນ​ມີ​ຄວາມ​ສ່ຽງ​ຫຼາຍ​ທີ່​ສຸດ​ໂດຍ​ສະ­ເພາະ​ໃນ​ຮ້ານ​ອາ­ຫານ​ຈານ​ດ່ວນ​ຕ່າງໆ​ທີ່​ຈະ​ພາ­ໃຫ້​ເຮົາ​ເກີດ​ໂລກ

      ໃບ​ໝາກ­ຂາມ​ອ່ອນ​ນອກຈາກ​ຈະ​ຊ່ວຍ​ເພີ່ມ​ລົດ​ຊາດ​ສົ້ມແລ້ວ​ຍັງ​ມີ​ສັບ­ພະ​ຄຸນ​ຢ່າງ​ຫຼວງຫຼາຍ​ເພາະ​ອຸ­ດົມ​ໄປ​ດ້ວຍ​ວິ­ຕາ­ມິນ ເອ​ຊ່ວຍ​ບຳ­ລຸງ​ດວງ​ຕາ, ປ້ອງ ກັນ​ໄຂ້​ຫວັດ, ແກ້​ຮ້ອນ​ໃນ, ຊ່ວຍ

   ການ​ອອກ­ກຳ­ລັງ​ກາຍ​ຊ່ວຍ​ເສີມ​ສ້າງ​ສຸ​ຂະພາບ​ທີ່​ດີ​ໄດ້ ແລະ​ຍັງ​ເປັນ​ວິ­ທີ​ທີ່​ດີ​ສຳ­ລັບ​ການ​ຫຼຸດ​ນ້ຳໜັກ​ແຕ່​ການ​ອອກ­ກຳ­ລັງ​ກາຍ​ທີ່​ຊ່ວຍ​ໃນ​ການ​ຫຼຸດນ້ຳ­ໜັກ​ນັ້ນ​ຄົງ​ຈະ​ຕ້ອງ​ເລືອກ​ກັນ​ແດ່ເພາະ​ຈະ​ໄດ້ຄຸ້ມ​ຄ່າ​ກັບ​ການ​ເມື່ອຍແລະ​ເຫັນ​ຜົນ​ໄດ້​ໄວ​ຢ່າງ​ການ​ອອກ­ກຳ­ລັງ​ກາຍ​ລຸ່ມ​ນີ້

      ດຣ.ແຈ໊ກ ເອ ຍານ​ອີ​ຟສ​ກີ ຈາກ​ສະ​ຖາ​ບັນ​ສຸ­ຂະ­ພາບ​ແຫ່ງ ຊາດ (ເອ໊ນ​ໄອ​ເອ​ຊ) ອາ­ເມ­ລິ­ກາ​ໄດ້ສຶກ​ສາ­ຜົນ​ລັບ​ການ​ອອກ­ກຳ­ລັງກາຍ​ໄລ­ຍະ​ສັ້ນໆ​ວ່າ: ມີ​ປະ­ໂຫຍດ​ຕໍ່​ຮ່າງ­ກາຍ​ເຊັ່ນ​ດຽວ​ກັນ​ກັບ​ການ​ອອກ­ກຳ­ລັງ​ກາຍ​ໜັກໆ​ເປັນ​ເວ­ລາ ດົນ​ຢ່າງ​ໜ້ອຍ 30 ນາ­ທີ ຫຼື ບໍ່? ໂດຍ​ແບ່ງ​ກຸ່ມ​ນັກ­ຮຽນ​ອາ­ຍຸ 7-11 ປີ​ຈຳ­ນວນ 28 ຄົນ

     ຮ່າງກາຍຂອງຄົນໄວ 40  ປີຂຶ້ນໄປມີຄວາມຍືດຍຸ່ນໜ້ອຍກວ່າໄວໝຸ່ມສາວບາງຄັ້ງການຍືດຢຽດຮ່າງກາຍຫຼັງອອກກຳລັງກາຍພຽງຢ່າງດຽວອາດບໍ່ພຽງພໍ ເພື່ອຫຼຸດອາການເຈັບ ແລະອາການທີ່ບໍ່ປາຖະໜາຕ່າງໆຫຼັງອອກກຳລັງກາຍມີຂໍ້ແນະນຳເພີ່ມເຕີມດັ່ງນີ້.

     ແກ້ອາການຊໍ້າໃນ ແລະຫຼຸດອາການອັກເສບ.

- ເສີມສ້າງ ແລະກະຕຸ້ນການສ້າງຄໍລາເຈນ ແລະອິລາສຕິກໃຫ້ຜິວໜັງເປັ່ງປັງ.

   ເມື່ອວັນທີ 28 ເມສາ 2017 ພະແນກສາທາລະນະສຸກຈັດກອງປະຊຸມຝຶກອົກຮົມຄວາມຮູ້ການເຝົ້າລະວັງການຄວບຄຸມພາຫະນຳເຊື້ອຕ້ານ ແລະ ຄວບຄຸມພະຍາດໄຂ້ຍຸງລາຍ

     ອາການ “ຕີນບວມ” ແບ່ງອອກເປັນ 2 ປະເພດໃຫຍ່ຄື: 1 ບວມແບບກົດແລ້ວບໍ່ບຸ໋ມຄ້າງ: ໂດຍລອງໃຊ້ນິ້ວກົດລົງບໍລິເວນທີ່ບວມ 5-10 ວິນາທີ ເມື່ອຍົກນິ້ວອອກແລ້ວບໍ່ບຸ໋ມຄ້າງເປັນເນື້ອແຂງແໜ້ນໆ

ວິດີໂອທີ່ໜ້າສົນໃຈ

ສຳຫຼວດຄວາມຄິດເຫັນ

ໄປເທິງສຸດ